ferrodqui Posted July 10, 2011 Report Share Posted July 10, 2011 Artista: Gloria Trevi Titulo: Gloria Trevi - Gloria [Deluxe iTunes LP] (2011) Estilo: Pop Calidad: m4a VBR Tamaño: 277 Mb 01. Fuego Con Fuego 02. Me Río De Ti 03. Sobrenatural 04. No Al Alguacil [feat. Paulina Rubio] 05. Vestida de Azúcar 06. Puede Ser Amor 07. Cambio y Fuera 08. La Noche 09. Y Ahora Te Sorprendes 10. Despiértame 11. Que Decisión Tan Fatal 12. Fan 13. Recostada En La Cama 14. Esa Hembra Es Mala 15. Me rio de ti (Nené Club Mix) Gloria Trevi - Gloria (Deluxe Edition).rar Gloria Trevi - Gloria (Deluxe Edition).rar Gloria Trevi - Gloria (Deluxe Edition).rar Gloria Trevi - Gloria (Deluxe Edition).rar VA - Platinum 80's Hits VA - Caribe - Ritmo Bomba!!! (2011) Calibre 50 - De Sinaloa Para El Mundo (2011) Los Primos De Durango - Gruperas Que Hicieron Historia Marco Di Mauro - Algo Que Me Faltaba (2010) Sepultura - Kairos (2011) VA - Absolute Acoustic (2011) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts