-Y0®SH- Posted September 8, 2010 Report Share Posted September 8, 2010 lo probare despues comento- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghetto Gangster Posted September 8, 2010 Author Report Share Posted September 8, 2010 no me funko la cosa :S le copie win ue9 y no paso na igual gracias No funca con Windows Desatendidos ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
aisis Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 exelente aporte compa se agradese descargando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devil Jin Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 gracias mejor es mas seguro formatear de u pendrive!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
xamiito Posted October 1, 2010 Report Share Posted October 1, 2010 (edited) loco me hize una imagen de mi win xp que tengo en cd lo deje en escritorio pero no me encuentra la imagen Edited October 1, 2010 by xamiito Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxsteell9550 Posted October 1, 2010 Report Share Posted October 1, 2010 exelente... :banana: Link to comment Share on other sites More sharing options...
blink_plus41 Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 WENO WENO WENO se agradece :banana: :banana: :banana: Link to comment Share on other sites More sharing options...
lvivanco Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 gracias me va hacer de mucha utilidad Link to comment Share on other sites More sharing options...
MCPORTA Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 Muy bueno para las personas que no tienen lector ni de cd ni dvd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jose maiden Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Al parecer no funciona con Windows desatendidos,ya que lo hice con el UE y el Wolf, trataré con uno normal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts