*Daisyta* Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 (edited) PASS: www.chilecomparte.cl Track List 1. Só Danço Samba - Donato e seu Trio 2. Ela é Carioca - Bossa Rio, Sergio Mendes 3. Samba Do Avião - Os Cariocas 4. Tristeza de Nós Dois [Ao Vivo] - Leny Andrade, Emilio Santiago 5. Desafinado - Gal Costa 6. Tem Mais Samba - Quarteto em Cy 7. Girl from Ipanema - Stan Getz, Astrud Gilberto 8. Summer Samba (Samba de Verão) [Live] - Patrícia Marx, Marcos Valle 9. Chega de Saudade [instrumental] - Antonio Carlos Jobim 10. O Barquinho - Tamba Trio 11. Que Maravilha / Chove Chuva / Mas Que Nada - Zimbo Trio 12. Coisa Mais Linda - Caetano Veloso 13. Você E Eu - Nara Leão 14. Rio - Os Cariocas 15. Águas de Março - Elis, Elis Regina, 16. Influência Do Jazz - Leny Andrade 17. Você - Norma Bengell, Dick Farney 18. Lobo Bobo / Saudade Fez Um Samba / Você E Eu / Se É Tarde, Me Perdoa - Leila Pinheiro 19. O Barquinho / Vagamente / Você - Pery Ribeiro, Rosana 20. Mocinho Bonito / Você E Eu / Fotografia [Ao Vivo] - Dóris Monteiro http://filekeen.com/jglt2cpw3wse/V.A-MilleniumBossaNova(1999).rar.html Edited May 6, 2011 by *Daisyta* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rivx Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 todo lo que tenga que ver con Brazillian (excepto Falicio), bajando. :8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego2405 Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 gracias, buena musica Link to comment Share on other sites More sharing options...
antimonio del fierro Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 Gracias por los clásicos Link to comment Share on other sites More sharing options...
franciasco Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 Muchas gracias Link to comment Share on other sites More sharing options...
jo_x_3 Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 llenando 1 tera con bossa nova!!! se agradece. :banana: :banana: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChelasLord Posted September 12, 2010 Report Share Posted September 12, 2010 Resubanlo porfavor! Gracias. Link to comment Share on other sites More sharing options...
9vid@s Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 (edited) grande!!!! un muy buen aporte gracias :) Edited November 7, 2010 by 9vid@s Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Daisyta* Posted May 14, 2011 Author Report Share Posted May 14, 2011 Resubido,saludos :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
seusalva Posted June 8, 2011 Report Share Posted June 8, 2011 Gracias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts