Dexter Holland Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Tazando. :okidoky: Link to comment Share on other sites More sharing options...
StreetPirate Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Wean hermano se paso su aportazooo lo bamo a bajr al tokee :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: Link to comment Share on other sites More sharing options...
claudio023 Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 valeska... comapdre todo se agradece.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
neoge2 Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 gracias compañero me sirvio de harto su apote siga así :banana: :bravo: Link to comment Share on other sites More sharing options...
konasl3org Posted January 30, 2009 Report Share Posted January 30, 2009 buen aporte era justo lo q andaba buscando gracias :banana: Link to comment Share on other sites More sharing options...
rat_drago Posted January 30, 2009 Report Share Posted January 30, 2009 ooooooo muy buen aporte justo lo que andaba buscando por todos lados, ojalas me sirva ya k soy un ignorante en esto, ojalas me sirva para seguir aprendiendo sobre el xp valee men se te agradece amillllll!!!!!!! :banana: :banana: :hide: :hide: Link to comment Share on other sites More sharing options...
genesis_182 Posted January 30, 2009 Report Share Posted January 30, 2009 gracias por los trucos vamos aver que nos puede servir Link to comment Share on other sites More sharing options...
ex-BGDA- Posted January 30, 2009 Report Share Posted January 30, 2009 se agradece x los trucos! sl2! :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitp Posted January 30, 2009 Report Share Posted January 30, 2009 interesante revisando se agradece Link to comment Share on other sites More sharing options...
LnsazP Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 thanks...!° Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts