superguaren Posted March 14, 2008 Report Share Posted March 14, 2008 :bravo: :bravo: juajuaaaaa juaaaa a meter miedo a los cabros chicossssss :banana: :banana: :banana: Link to comment Share on other sites More sharing options...
erwinner Posted March 15, 2008 Report Share Posted March 15, 2008 vale.. ta weno el juego lo probe en l w610 y funciona grax Link to comment Share on other sites More sharing options...
nico_172 Posted March 15, 2008 Report Share Posted March 15, 2008 Vale compadre, gracias!!!! y no putee tanto, porq menos t van a agradecer, y te pueden poner una advertencia los mods. igual vale Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naycita Posted March 22, 2008 Report Share Posted March 22, 2008 vale, lo bajé ahora lo pruebo, se agradece^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranwen Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Aqui una mujer y te pasastes sobretodo porke no esta en rapidshare!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nesval Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 gracias :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatsuki_kuroi Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 gracias wn te pasaste Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximilianohorus_1 Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Eso compadree, a cagarse de miedo en el celu... :dontpanic: :uy: :uy: :cool: :cool: :banana: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devastador Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Gracias por el aporte yo tenia uno que se me quedaba pegao, ojala este me sirva. Ahora me acorde que deje botao el silent hill 3 :hide: Link to comment Share on other sites More sharing options...
greven Posted April 3, 2008 Report Share Posted April 3, 2008 TY :banana: :banana: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts