El_Nicko Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 muchas gracias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shagrath Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 waaa me compre el vhs de ese concierto hace caleta de tiempo... ahora lo respaldo cn un mp3... vale compadre Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebasmanrox Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 Gran aporte... Se agradece... 5 Frutos Tropicales :banana::banana::banana::banana::banana: Link to comment Share on other sites More sharing options...
@LE RED EVIL Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 vale master los prisioneros son bknes se agradece men :hide: Link to comment Share on other sites More sharing options...
linkluis Posted October 2, 2008 Report Share Posted October 2, 2008 Gracias muy bueno este concierto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hichy Posted October 2, 2008 Report Share Posted October 2, 2008 se agradese el aporte.. :banana: me encantan los prisioneros .... saludos... Link to comment Share on other sites More sharing options...
shabcito Posted October 3, 2008 Report Share Posted October 3, 2008 se agradece compadre!!!!! :banana: :banana: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Estikmen Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 aportazooooooooooo Link to comment Share on other sites More sharing options...
xiphoz Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 Te las mandaste perro.. un clasico los prisioneros :banana: Muchas gracias!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cucho Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 agradecido hermano, me falta en mi coleccion de rock latino nacional.............agradecido.............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts