Jigret Posted June 8, 2007 Report Share Posted June 8, 2007 muchas gracias compadre! lo necesitaba! se agradece Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiPeS Posted June 12, 2007 Report Share Posted June 12, 2007 vale master de shangai Link to comment Share on other sites More sharing options...
jumbelino Posted June 12, 2007 Report Share Posted June 12, 2007 idolo... agradecido... Link to comment Share on other sites More sharing options...
felipepipe Posted June 27, 2007 Report Share Posted June 27, 2007 Te pasaste loco Link to comment Share on other sites More sharing options...
cheukepan Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: Tremendo aporte, medio tarde, ya es julio pero igual se agradece. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cdebian Posted July 12, 2007 Report Share Posted July 12, 2007 wena comparito, andaba buscando una wea asi....grande gurú!!!! mandate mas manuales loko!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bkultrax Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 se agradece!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
djmatthew Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 muchas grax perro... me sirvira mucho.. thanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yamapy83 Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Muchas Gracias por el aportazo, te pasate bye bye!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mister_shi Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 vale perrin te ahogo un monumento si no fuera por ti me saco un 1.0 en el trabajo pero me saque un 6.0 gracias a ti y al joomla O_o :bravo: :bravo: :orquesta: :chileno: :missenyel: :golpe: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts