bloomtoo Posted April 12, 2018 Report Share Posted April 12, 2018 Artist: Claudio Abbado, James Levine, Pierre BoulezTitle: Alban Berg - CollectionYear Of Release: 2003Genre: ClassicalQuality: APETotal Time: 09:07:23Total Size: 2,1 Gb 001 - Wiener Philharmoniker - 3 Pieces For Orchestra, Op.6 1. Praeludium (Prelude).ape002 - Wiener Philharmoniker - 3 Pieces For Orchestra, Op.6 2. Reigen (Round Dance).ape003 - Wiener Philharmoniker - 3 Pieces For Orchestra, Op.6 3. Marsch (March).ape004 - Wiener Philharmoniker - Lyric Suite - 3 pieces for string orchestra 1. Andante amoroso.ape005 - Wiener Philharmoniker - Lyric Suite - 3 pieces for string orchestra 2. Allegro misterioso.ape006 - Wiener Philharmoniker - Lyric Suite - 3 pieces for string orchestra 3. Adagio appassionato.ape007 - Anne-Sophie Mutter - Violin Concerto To The Memory Of An Angel 1. Andante - Allegro.ape008 - Anne-Sophie Mutter - Violin Concerto To The Memory Of An Angel 2. Allegro - Adagio.ape009 - Daniel Barenboim - Chamber Concerto For Piano And Violin With 13 Wind Instruments 1. Thema scherzoso con variazioni.ape010 - Daniel Barenboim - Chamber Concerto For Piano And Violin With 13 Wind Instruments 2. Adagio.ape011 - Daniel Barenboim - Chamber Concerto For Piano And Violin With 13 Wind Instruments 3. Rondo ritmico con introduzione.ape012 - Daniel Barenboim - Piano Sonata, Op.1.ape013 - Sabine Meyer - Four Pieces for Clarinet and Piano, Op.5 1. Mässig.ape014 - Sabine Meyer - Four Pieces for Clarinet and Piano, Op.5 2. Sehr langsam.ape015 - Sabine Meyer - Four Pieces for Clarinet and Piano, Op.5 3. Sehr rasch.ape016 - Sabine Meyer - Four Pieces for Clarinet and Piano, Op.5 4. Langsam.ape017 - Gidon Kremer - Chamber Concerto for Piano and Violin with 13 Wind Instruments 2. Adagio.ape018 - Boston Symphony Chamber Players - Wein, Weib und Gesang, Op.333.ape019 - LaSalle Quartet - Lyric Suite For String Quartet (1926) I. Allegretto gioviale.ape020 - LaSalle Quartet - Lyric Suite For String Quartet (1926) II. Andante amoroso.ape021 - LaSalle Quartet - Lyric Suite For String Quartet (1926) III. Allegro misterioso - Trio estatico.ape022 - LaSalle Quartet - Lyric Suite For String Quartet (1926) IV. Adagio appassionato.ape023 - LaSalle Quartet - Lyric Suite For String Quartet (1926) V. Presto delirando - Tenebroso.ape024 - LaSalle Quartet - Lyric Suite For String Quartet (1926) VI. Largo desolato.ape025 - LaSalle Quartet - String Quartet, Op.3 1. Langsam.ape026 - LaSalle Quartet - String Quartet, Op.3 2. Mässige viertel.ape027 - Anne Sofie von Otter - Sieben frühe Lieder 1. Nacht.ape028 - Anne Sofie von Otter - Sieben frühe Lieder 2. Schilflied.ape029 - Anne Sofie von Otter - Sieben frühe Lieder 3. Die Nachtigall.ape030 - Anne Sofie von Otter - Sieben frühe Lieder 4. Traumgekrönt.ape031 - Anne Sofie von Otter - Sieben frühe Lieder 5. Im Zimmer.ape032 - Anne Sofie von Otter - Sieben frühe Lieder 6. Liebesode.ape033 - Anne Sofie von Otter - Sieben frühe Lieder 7. Sommertage.ape034 - Margaret Marshall - Schliesse mir die Augen beide (1907).ape035 - Margaret Marshall - An Leukon (1908).ape036 - Margaret Marshall - Schliesse mir die Augen beide (1925).ape037 - Dietrich Fischer-Dieskau - Lieder, Op.2 No.1 Schlafen, schlafen.ape038 - Dietrich Fischer-Dieskau - Lieder, Op.2 No.2 Schlafend trägt man mich.ape039 - Dietrich Fischer-Dieskau - Lieder, Op.2 No.3 Nun ich der Riesen stärksten überwand.ape040 - Dietrich Fischer-Dieskau - Lieder, op.2 No.4 Warm die Lüfte.ape041 - Anne Sofie von Otter - Sieben frühe Lieder 1. Nacht.ape042 - Anne Sofie von Otter - Sieben frühe Lieder 2. Schilflied.ape043 - Anne Sofie von Otter - Sieben frühe Lieder 3. Die Nachtigall.ape044 - Anne Sofie von Otter - Sieben frühe Lieder 4. Traumgekrönt.ape045 - Anne Sofie von Otter - Sieben frühe Lieder 5. Im Zimmer.ape046 - Anne Sofie von Otter - Sieben frühe Lieder 6. Liebesode.ape047 - Anne Sofie von Otter - Sieben frühe Lieder 7. Sommertage.ape048 - Juliane Banse - 5 Orchesterlieder nach Ansichtskartentexten von Peter Altenberg 1. Seele, wie bist du schöner.ape049 - Juliane Banse - 5 Orchesterlieder nach Ansichtskartentexten von Peter Altenberg 2. Sahst du nach dem Gewitterregen.ape050 - Juliane Banse - 5 Orchesterlieder nach Ansichtskartentexten von Peter Altenberg 3. Über die Grenzen des All.ape051 - Juliane Banse - 5 Orchesterlieder nach Ansichtskartentexten von Peter Altenberg 4. Nichts ist gekommen.ape052 - Juliane Banse - 5 Orchesterlieder nach Ansichtskartentexten von Peter Altenberg 5. Hier ist Friede.ape053 - Anne Sofie von Otter - Der Wein.ape054 - Wiener Philharmoniker - Lulu Suite 1. Rondo.ape055 - Wiener Philharmoniker - Lulu Suite 2. Ostinato.ape056 - Juliane Banse - Lulu Suite 3. Lulu's Song.ape057 - Wiener Philharmoniker - Lulu Suite 4. Variations.ape058 - Juliane Banse - Lulu Suite 5. Adagio.ape059 - Gerd Nienstedt - Lulu Prolog Hereinspaziert in die Menagerie.ape060 - Teresa Stratas - Lulu Act 1 Darf ich eintreten - Mein Sohn! ... Wie ist dir.ape061 - Teresa Stratas - Lulu Act 1 Machen Sie auf! ... [interlude] Wollen Sie mir zuhaken.ape062 - Teresa Stratas - Lulu Act 1 Eva! - Befehlen - Ich finde, du siehst heute reizend aus.ape063 - Teresa Stratas - Lulu Act 1 Den hab' ich mir auch ganz anders vorgestellt.ape064 - Teresa Stratas - Lulu Act 1 Was tut denn Ihr Vater da Sonate Wenn ich ihr Mann wäre.ape065 - Teresa Stratas - Lulu Act 1 Monoritmica Nun Du hast eine halbe Million geheiratet.ape066 - Teresa Stratas - Lulu Act 1 Ich darf mich jetzt hier nicht sehen lassen.ape067 - Orchestre De L'Opera De Paris - Lulu Act 1 Verwandlungsmusik.ape068 - Teresa Stratas - Lulu Act 1 Seit ich für die Bühne arbeite - Noch etwas, bitte.ape069 - Teresa Stratas - Lulu Act 1 Über die liesse sich freilich .. ... Das hättest du dir besser erspart.ape070 - Teresa Stratas - Lulu Act 1 Wie kannst du die Szene gegen .. ... Sehr geehrtes Fräulein.ape071 - Teresa Stratas - Lulu Act 2 Sie glauben nicht - Könntest du dich für heute nachmittag.ape072 - Teresa Stratas - Lulu Act 2 Gott sei dank, dass wir endlich ... Hast oben abgeschlossen.ape073 - Teresa Stratas - Lulu Act 2 Die Matinée wird, wie ich mir denke.ape074 - Teresa Stratas - Lulu Act 2 Sein Vater! ... Du Kreatur, die mich durch den Strassenkot.ape075 - Teresa Stratas - Lulu Act 2 Wenn sich die Menschen ... Du kannst mich nicht dem Gericht.ape076 - Orchestre De L'Opera De Paris - Lulu Act 2 Filmmusik.ape077 - Yvonne Minton - Lulu Act 2 Er lässt auf sich warten.ape078 - Hanna Schwarz - Lulu Act 2 Sie wollten der verrückten Rakete - Mit wem habe ich ... Sie.ape079 - Teresa Stratas - Lulu Act 2 Hü, kleine Lulu - O Freiheit! Herr Gott im Himmel!.ape080 - Teresa Stratas - Lulu Act 2 Wenn deine beiden grossen Kinderaugen - Durch dieses Kleid.ape081 - Teresa Stratas - Lulu Act 3 Meine Herrn und Damen! ... Der Staatsanwalt bezahlt demjenigen.ape082 - Teresa Stratas - Lulu Act 3 Brilliant! Es geht brilliant (Alwa,Journalist,Ban- kier,Kunstgewerblerin,Mutter,Fünfzehnjährige,Rodrigo, Marquis,Groom,Diener,Lu.ape083 - Teresa Stratas - Lulu Act 3 Einen Moment! Hast du meinen Brief gelesen (Rodrigo, Lulu, Groom, Bankier).ape084 - Teresa Stratas - Lulu Act 3 Ich brauche nämlich notwendig Geld (Schigolch, Lulu).ape085 - Teresa Stratas - Lulu Act 3 Behandeln sie mich doch wenigstens anständig (Rodrigo, Marquis, Lulu).ape086 - Teresa Stratas - Lulu Act 3 Martha! Mein liebes Herz, du kannst mich heute vor.ape087 - Jane Manning - Lulu Act 3 Wollen sie wohl diese Aktie akzeptieren (Journalist, Bankier, Mutter, Kunstgewerblerin, Alwa, Fünfzehnjährige, Diener).ape088 - Orchestre De L'Opera De Paris - Lulu Act 3 Verwandlungsmusik Interlude.ape089 - Teresa Stratas - Lulu Act 3 Der Regen trommelt zur Parade (Schigolch, Alwa, Lulu).ape090 - Teresa Stratas - Lulu Act 3 Wenn ich dir ungelegen komme - Ihr Körper stand auf dem Höhepunkt (Gräfin Geschwitz, Lulu, Schigolch, Alwa).ape091 - Teresa Stratas - Lulu Act 3 Komm nur herein, mein Schatz (Lulu, Neger, Schigolch).ape092 - Yvonne Minton - Lulu Act 3 Der Herr Doktor haben sich schon zur Ruhe begeben (Schigolch, Gräfin Geschwitz).ape093 - Teresa Stratas - Lulu Act 3 Wer ist das (Jack, Lulu).ape094 - Teresa Stratas - Lulu Act 3 Das ist der letzte Abend - Lulu! Mein Engel! (Gräfin Geschwitz, Lulu, Jack).ape095 - Franz Grundheber - Wozzeck Act 1 Scene 1 The Captain's room. Langsam, Wozzeck, langsam!.ape096 - Franz Grundheber - Wozzeck Act 1 Scene 2 An open field outside the town. Du, der Platz ist verflucht! Ach was!.ape097 - Hildegard Behrens - Wozzeck Act 1 Scene 3 Marie's room. Tschin Bum, Tschin Bum, Bum, Bum, Bum! Hörst Bub Da kommen sie!.ape098 - Aage Haugland - Wozzeck Act 1 Scene 4 The Doctor's study. Was erleb ich, Wozzeck.ape099 - Hildegard Behrens - Wozzeck Act 1 Scene 5 Street before Marie's door. Geh einmal vor Dich hin!.ape100 - Hildegard Behrens - Wozzeck Act 2 Scene 1 Marie's room. Was die Steine glänzen.ape101 - Heinz Zednik - Wozzeck Act 2 Scene 2 Street In Town. Wohin so eilig.ape102 - Franz Grundheber - Wozzeck Act 2 Scene 3 Street Before Marie's Door. Guten Tag, Franz.ape103 - Hildegard Behrens - Wozzeck Act 2 Scene 4 Tavern Garden. Ich hab' ein Hemdlein an, das ist nicht mein.ape104 - Philip Langridge - Wozzeck Act 2 Scene 5 Guardroom In The Barracks. Oh oh Andres! Andres! Ich kann nicht schlafen.ape105 - Hildegard Behrens - Wozzeck Act 3 Scene 1 Marie's Room. Und ist kein Betrug.ape106 - Hildegard Behrens - Wozzeck Act 3 Scene 1 Und kniete hin zu seinen Fuessen.ape107 - Hildegard Behrens - Wozzeck Act 3 Scene 2 Forest Path By A Pool. Dort links geht's in die Stadt.ape108 - Anna Gonda - Wozzeck Act 3 Scene 3 A Low Tavern. Tanzt Alle.ape109 - Heinz Zednik - Wozzeck Act 3 Scene 4 Forest Path By A Pool. Das Messer Wo ist das Messer.ape110 - Viktoria Lehner - Wozzeck Act 3 Scene 5 Street Before Marie's Door. Ringel, Ringel, Rosenkranz.ape https://fboom.me/file/8d818bf63895a/Alban_Berg_Collection_DM.part1.rar https://fboom.me/file/e93c9b2e9f57b/Alban_Berg_Collection_DM.part2.rar https://fboom.me/file/cce45c962f010/Alban_Berg_Collection_DM.part3.rar https://fboom.me/file/ef8c180e285dc/Alban_Berg_Collection_DM.part4.rar or https://takefile.link/ueobpjkbz7m6/Alban_Berg_Collection_DM.part1.rar.html https://takefile.link/rtkxz3bh7yyd/Alban_Berg_Collection_DM.part2.rar.html https://takefile.link/m3ir6pbdd0yr/Alban_Berg_Collection_DM.part3.rar.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts