musbest Posted March 15, 2018 Report Share Posted March 15, 2018 VA - Les 100 Plus Belles Chansons D'Amour (4CD Box) (2001) Reup 2001 | MP3 320 kbps | 5:10:01 | 745 MBGenre: Chanson, French Pop | Label: Les 100 PlusTRACKLIST:Disque: 11. Hymne A L'amour - Edith Piaf2. C'est Si Bon - Yves Montand3. Bonsoir, Jolie Madame - Charles Trenet4. Un Jour Mon Prince Viendra - Elyane Célis5. Valse Des Regrets - Georges Guétary6. Vous Qui Passez Sans Me Voir - Jean Sablon7. Chanson Tendre - Fréhel8. Domino - André Claveau9. Marie, Petit Béguin Du Mois De Mai - Georges Ulmer10. Si Tu Reviens - Réda Caire11. Vous, Mon Beau Souvenir - Luis Mariano12. Le Chaland Qui Passe - Lys Gauty13. Les Prénoms Effacés - Jean Tranchant14. Mais Qu'est-Ce Que J'ai? - Yves Montand15. Clopin-Clopant - Pierre Dudan16. C'est La Rue De Notre Amour - Damia17. Ah! Si Vous Connaissiez Ma Poule - Maurice Chevalier18. Je Suis Seule Ce Soir - Léo Marjane19. Etoile Des Neiges - André Claveau20. C'etait Une Histoire D'amour - Edith Piaf21. Viens, Mon Seul Amour C'est Toi - André Dassary22. Mam'zelle Clio - Charles Trenet23. Insensiblement - Renée Lebas24. Envoi De Fleurs - Jean Lumière25. Je T'aime - Yvonne PrintempsDisque: 21. Les Feuilles Mortes - Yves Montand2. Cerisiers Roses Et Pommiers Blancs - André Claveau3. Quand L'amour Meurt - Marlène Dietrich4. Mon Ange - Jacques Pills5. Je T'ai Donné Mon Coeur - André Baugé6. Le Paradis Perdu - Marie-José7. Puisque Vous Partez En Voyage - Jean Sablon8. J'ai Ta Main - Charles Trenet9. Berceuse Tendre - Damia10. Si Tu Savais - Georges Ulmer11. Vous Etes Si Jolie - Tino Rossi12. Ah! C'qu'on S'aimait - André Claveau13. J'ai Chanté Sur Ma Peine - Lucienne Delyle14. Si Vous Voulez Savoir - Georges Guétary15. Un Amour Comme Le Notre - Lucienne Boyer16. Je Tire Ma Révérence - Jean Sablon17. Aucune Importance - Luis Mariano18. Le Secret De Tes Caresses - Jean Lumière19. Les Fleurs Sont Des Mots D'amour - Danielle Darrieux20. La Chanson Du Scaphandrier - Léo Ferré21. C'est L'amour - André Baugé22. Malgré Tes Serments - Lucienne Delyle23. Baisse Un Peu L'abat-Jour - Eliane Célis24. J'ai Pleuré Sur Tes Pas - André Claveau25. Sérénade Sans Espoir - Rina Ketty26. Couchés Dans Le Foin - Pills Et TabetDisque: 31. Tristesse (L'ombre S'enfuit) - Tino Rossi2. Les Amants De Paris - Edith Piaf3. Laura - Jean Sablon4. Parlez-Moi D'amour - Lucienne Boyer5. C'est Une Petite Etoile - Jeanne Aubert6. Mademoiselle De Paris - André Claveau7. Visite A Ninon - Jean Lumière8. Sur Deux Notes - Joséphine Baker9. Mon Coeur Est Toujours Près De Toi - Georges Guétary10. Ma Gosse, Ma Petite Môme - Yves Montand11. Escale - Suzy Solidor12. Mon Légionnaire - Marie Dubas13. J'aime Les Femmes, C'est Ma Folie - Tino Rossi14. C'est Merveilleux - Edith Piaf15. Je T'aime, C'est Tout - Jeanne Aubert16. Mon Homme - Mistinguett17. Mon Amant De Saint Jean - Lucienne Delyle18. Colombe - Johnny Hess19. Dans Mon Coeur - André Dassary20. Le Premier Rendez-Vous - Danielle Darrieux21. Si Petite - Lucienne Boyer22. Viens, L'amour Est Mon Nom - Georges Guétary23. La Chapelle Au Clair De Lune - Léo Marjane24. Ma Belle Au Bois Dormant - Luis MarianoDisque: 41. La Vie En Rose - Edith Piaf2. J'aime Tes Grands Yeux - Lys Gauty3. Mon Coeur Est Un Violon - Lucienne Boyer4. Les Enfants Qui S'aiment - Yves Montand5. Si Vous M'aimiez Autant - André Claveau6. Tu Es Partout - Damia7. Attends-Moi, Mon Amour - Léo Marjane8. Plaisir D'amour - Yvonne Printemps9. Maria Luisa - Luis Mariano10. C'est D'la Faute A Tes Yeux - Edith Piaf11. Mélancolie - Tino Rossi12. Allez Lui Dire Que Je L'aime - Jean Sablon13. Le Temps Des Cerises - Jean Lumière14. Sous Les Toits De Paris - Albert Préjean15. Que Reste-T'il De Nos Amours? - Charles Trenet16. Marjolaine - André Claveau17. Sympathie - Elyane Célis18. J'attendrai - Rina Ketty19. Marinella - Tino Rossi20. Mieux Que Personne - Jeanne Aubert21. L'amour Est Passé Près De Vous - Maurice Chevalier22. C'est La Saison D'amour - Yvonne Printemps23. J'm'en Fous Pas Mal - Edith Piaf24. Reviens - Marjal25. Fascination - Florelle Uploadgig.comhttps://www.kprotector.com/p36/5aa9e412de9dd Oboom.comhttps://www.kprotector.com/p36/5aa9e44758f59 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts