elDOraDO123 Posted July 17, 2017 Report Share Posted July 17, 2017 German Top 30 Party Schlager Charts 17.07.2017 Genre: SchlagerQuality: VBR kbpsSize: 226 MB Tracklist: 1. Anna-Maria Zimmermann - Himmelblaue Augen2. Helene Fischer - Herzbeben3. Maite Kelly - Es War Noch Nie So Schön4. Andrea Berg - Feuervogel5. Fantasy - Ich Brenn Durch Mit Dir (Berlin)6. De Lancaster - Wir Sind Jung, Wir Sind Frei (Radio Edit)7. Helene Fischer - Nur Mit Dir8. Helene Fischer - Flieger9. Beatrice Egli - Federleicht10. Die Amigos, Die Amigos - Sommer 6511. Andreas Lawo - Unnahbar12. Die Piloten feat. Oliver Will - Marie (DJ Fox Mix)13. Frank Lukas - Noch Immer14. Bailando Beat - Und Es War Sommer (Endless Summer Mix)15. Tommy Fischer - Willkommen Auf Der Titanic16. Ben Zucker - Na Und?! (Rico Bernasconi Edit)17. Andreas Martin - Horizont18. Annemarie Eilfeld - Hoch hinaus19. Anke Fürst - Überschall20. Tanja Lasch - Hast Du Einen Bruder21. Vanessa Mai - Und Wenn Ich Träum22. Helene Fischer - Achterbahn23. Claudia Jung - Frauenherzen (DJ Mix)24. Gestoert Aber Geil feat. Voyce - Millionen Farben25. Semino Rossi - Wir Sind Im Herzen Jung26. Anstandslos & Durchgeknallt - Ohne Dich (Radio Version)27. Calimeros - Aloha (De Lancaster Remix)28. Frank Neuenfels - Nicht mal einen Tag29. Ben Luca - Ich will (Bei Dir bleiben) (Fox Mix)30. Jay Neero, Christian Franke - High Fly (feat. Christian Franke) (Radio Edit) Download: uploadgig.com https://uploadgig.com/file/download/2bf2872011161b5C/Ger_p_30_Part_er_Ch_s_17.07.2017.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts