ferrodqui Posted February 17, 2016 Report Share Posted February 17, 2016 Artista: VA Titulo: VA - Lo Esencial de los Mejores Duetos I y IIEstilo: PopCalidad: 192 kbps, 44100 Hz, Joint Stereo Tamaño: 493 Mb VA - Lo Esencial de los Mejores Duetos I y IIVol I Cd 101. Amor Gitano02. Yo Soy Quien03. Eclipse Total Del Amor04. Callados05. No Puedo Dejarte De Amar06. Muriendo Lento07. En El Amor No Se Manda08. Que Lloro (En Vivo)09. Ya No10. Algo Mas11. Mi Credo12. Amiga13. Quien14. Si La Ves15. Sin Preocupacion16. Contigo SiVol I Cd 201. Sueños02. Duele El Amor03. Sin Tu Amor04. He Venido A Pedirte Perdon05. Si Puedo Volverte A Ver06. El Duelo (Unplugged)07. Ella08. En El Jardin09. Y Nos Dieron Las Diez10. No Me Vuelvo A Enamorar (En Vivo)11. Quimica Perfecta12. Acompañame (En Vivo)13. Cosas Del Amor14. Hay Un Mañana15. Tarde (En Vivo)Vol I Cd 301. No Prometas Lo Que No Sera02. Ay Amor03. Y Ahora Juntos04. Me Alimento De Ti05. Un Amor Asi06. Porque Me Habras Besado07. Me Gustas Tal Como Eres08. Te Quiero Asi09. La Llamada10. Peleas11. Por Ella12. El Reencuentro13. Tiempo14. Buscame15. Me GustasVol II CD 101. Franco De Vita - Tan Solo Tu (Ft Alejandra Guzmán)02. Camila - Entre Tus Alas (Ft. Colbie Caillat)03. Shakira - Loca (Ft. El Cata)04. Ricky Martin - Lo Mejor De Mi Vida Eres Tu (Ft. Natalia Jimenez)05. Miguel Mateos - Obsesión (Ft. Reik)06. Gilberto Santa Rosa - Y Tú Y Yo (Ft. Kany Garcia)07. Maria Jose - Cosas Del Amor (Ft. Edith Marquez)08. Santiago Cruz - Cuando Regreses (Ft. Maria Leon)09. Antonio Orozco - Ya Lo Sabes (Ft. Luis Fonsi)10. Pandora - Tocando Fondo (Ft. Kalimba)11. Rio Roma - Camina Conmigo (Ft Ha-Ash)12. Noel Schajris - Nadie Me Hace Más Feliz Que Tú (Ft. Yuridia)13. Los Daniels - Quisiera Saber (Ft. Natalia Lafourcade)Vol II CD 201. Thalia - Estoy Enamorado (Ft. Pedro Capó)02. Mario Frangoulis - Hay Mas (Ft. Alejandro Fernández)03. Benny - Calaveras (Ft. Lila Downs)04. Juanes - Fotografia (Ft. Nelly Furtado)05. Antonio Orozco - Devuelveme La Vida (Ft. Natalia Jimenez)06. Moenia - No Importa Que El Sol Se Muera (Ft. Maria Jose)07. Julieta Venegas - Primer Día (Ft. Dante Spinetta)08. Pandora - Entra En Mi Vida (Ft. Noel Schajris) 09. Reyli - Alma Gemela (Ft. Camila)10. Sin Bandera - La Razón Eres Tú (Look What You Make Me Do) (Ft. Brian Mcknight)11. Mijares - Es Por Ti (Ft. Yuri)12. Kalimba. No Puedo Dejarte De Amar (Ft. Reik)Vol II CD 301. Reyli - Que Nos Paso (Ft. Yuridia)02. Raphael - Infinito (Ft. Enrique Bunbury)03. Aleks Syntek - Duele El Amor (Ft. Ana Torroja)04. Amaral - Si Tu No Vuelves (Ft. Chetes)05. Albert Hammond - Ansiedad (Ft. Ana Belen)06. Yuri - Sólo Le Pido A Dios (Ft. Mijares)07. Diego Torres - Sueños (Ft. Julieta Venegas)08. Filippa Giordano - Somos Novios (Ft. Armando Manzanero)09. Leonel Garcia - Tu (Ft. Leonardo De Lozanne)10. El Canto Del Loco - Puede Ser (Ft. Amaia Montero)11. Paul Anka - Tu Eres Mi Destino (Ft. Lucero)12. Juan Gabriel - Que Bello Es El Amor (Ft. Estela Nuñez) VA - Lo Esencial de los Mejores Duetos I y II_ok.rar VA - Lo Esencial de los Mejores Duetos I y II_ok.rar VA - Lo Esencial de los Mejores Duetos I y II_ok.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
gasterix Posted February 23, 2016 Report Share Posted February 23, 2016 thx veremos que tal Link to comment Share on other sites More sharing options...
quijote47 Posted April 14, 2016 Report Share Posted April 14, 2016 Muchisimas Gracias, muy Bueno!. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanessa Posted April 26, 2016 Report Share Posted April 26, 2016 graciasssss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts