aybolit66 Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 Sanremo Festival (2016) HDTVRip 720pScreenshots:Setlist:01. Roberto Bolle02. Lorenzo Fragola - Infinite Volte03. Noemi - La Borsa Di Una Donna04. Dear Jack - Mezzo Respiro05. Giovanni Caccamo e Deborah Iurato - Via Da Qui06. Stadio - Un Giorno Mi Dirai07. Arisa - Guardando Il Cielo08. Enrico Ruggeri - Il Primo Amore Non Si Scorda Mai09. Bluvertigo - Semplicemente10. Rocco Hunt - Wake Up11. Irene Fornaciari - Blu12. Dolsenera - Ora O Mai Piu (Le Cose Cambiano)13. Climentino - Quando Sono Lontano14. Patty Pravo - Cieli Immensi15. Valerio Scanu - Finalmente Piove16. Francesca Michielin - Nessun Grado Di Separazione17. Alessio Bernabei - Noi Siamo Infinito18. Elio e Le Storie Tese - Vincere L'odio19. Neffa - Sogni E Nostalgia20. Annalisa - Il Diluvio Universale21. Zero Assoluto - Di Me E Di Te22. Noemi - Dedicato (Loredana Bertè)23. Dear Jack - Un Bacio A Mezzanotte (Quartetto Cetra) (con i coristi dell'orchestra)24. Zero Assoluto - Goldrake (Actarus) (con Francesco Versace alla chitarra)25. Giovanni Caccamo e Deborah Iurato - Amore Senza Fine (Pino Daniele)26. Patty Pravo - Tutt'al Più (Patty Pravo) (con Fred De Palma)27. Alessio Bernabei - A Mano A Mano (Riccardo Cocciante) (con Benji & Fede)28. Dolcenera - Amore Disperato (Nada)29. Clementino - Don Raffaè (Fabrizio De André)30. Elio e le Storie Tese - Quinto Ripensamento (versione italiana della quinta di Beethoven tratta dalla colonna sonora de La febbre del sabato sera) (con Sergio Antibiotice alla tastiera)31. Arisa - Cuore (Rita Pavone)32. Rocco Hunt - Tu Vuo' fa' l'americano (Renato Carosone)33. Francesca Michielin - Il Mio Canto Libero (Lucio Battisti)34. Neffa - O' sarracino (Renato Carosone) (con The Bluebeaters)35. Valerio Scanu - Io Vivrò (Senza Te) (Lucio Battisti)36. Irene Fornaciari - Se Perdo Anche Te (Gianni Morandi)37. Bluvertigo - La Lontananza (Domenico Modugno)38. Lorenzo Fragola - La Donna Cannone (Francesco De Gregori)39. Enrico Ruggeri - A' canzuncella (Alunni del Sole)40. Annalisa - America (Gianna Nannini)41. Stadio - La Sera Dei Miracoli (Lucio Dalla) (con Ricky Portera alla chitarra e Fabio Liberatori alla tastiera)42. Chiara Dello Iacovo - Introverso43. Сecile - N.E.G.R.A.44. Irama - Cosa Restera45. Ermal Meta - Odio Le Favole46. Miele - Mentre Ti Parlo47. Francesco Gabbani - Amen48. Michael Leonardi - Rinascerai49. Mahmood - Dimentica50. Laura Pausini - Medley: Invece no/Strani amori/Vivimi51. Laura Pausini - La solitudine52. Laura Pausini - Simili52. Eros Ramazzotti - Medley: Terra promessa/Una storia importante/Adesso tu/Più bella cosa54. Eros Ramazzotti - Rosa nata ieri55. Pooh - Medley: Dammi solo un minuto/Tanta voglia di lei/Piccola Katy/Noi due nel mondo e nell'anima/Pensiero/Chi fermerà la musica56. Pooh - Uomini soli57. Elisa - Luce (Tramonti a nord est)58. Elisa - L'anima vola59. Elisa - Gli ostacoli del cuore e No Hero60. Renato Zero - Favola mia/Più su/Amico/Nei giardini che nessuno sa/Cercami/Il cielo/I migliori anni della nostra vita/Triangolo61. Renato Zero - Mi vendo62. Renato Zero - Gli anni miei raccontano63. Ezio Bosso - Following a bird64. Elton John - Your Song65. Elton John - Sorry Seems to Be the Hardest Word66. Elton John - Blue Wonderful67. Maitre Gims - Est-ce que tu m'aimes?68. Ellie Goulding - Love Me Like You Do69. Ellie Goulding - Army70. Hozier - Take Me to Church71. J Balvin - Ginza72. Lost Frequencies - Reality73. Willy William - Ego74. Salut SalonInfo:Source:Quality: HDTVRip | 720pFormat: MKV | 3911kbpsLength: 04:44:13 | 8.83GbVideo: H.264 | 1280x720 | 16:9 | 25.000fpsAudio: AC3 | 448kbps | 48kHz | 6 channels: Front: L C R, Surround: L R, LFELanguage: ItalyDownload:http://www.keeplinks.eu/p84/56c21c1345600pass: galexandersHD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts