elDOraDO123 Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 Die NDW Lebt (2CD) (2009) Style: New Wave/Neue Deutsche Welle/Synth-pop Quality: mp3 /192 kbps , 44 kHz Size: 218 Mb Tracklist: CD 1 01. Ukw - Sommerprossen 02. Trio - Da ,da,da Ich Lieb' Dich Nicht ,du Liebst Mich Nicht 03. Joachim Witt - Goldner Reiter 04. Hubert Kah - Sternenhimmel 05. Ideal - Monotonie 06. Doef - Codo 07. Frl. Menke - Tretboot in Seenot 08. Peter Schilling - Major Tom (Voellig Kosgeloest) 09. Ukw - Ich Will (Patitu) 10. Jawoll - Rendezvous - Ich Hab' Dich Seit Langerm Nicht Gesehen 11. Spider Mrphy Gang - Skanal Im Sperrbezirk 12. Gaensehaut - Karl Der Kaefer 13. Steinwolke - Katherine , Katherine 14. Paso Doble - Herz an Herz 15. Zaza - Zauberstab 16. Fehlfarben - Ein Jahr (Es Geht Voran) 17. Ukw - Hey , Matrosen 18. Geier Sturzflug - Brutto Sozialprodukt 19. Frl. Menke - Hohe Berge 20. Joachim Witt - Herbergsvater (Tri-Tra-Tru-La-La) CD 2 01. Joachim Witt - Wo Versteckt Sich Gott 02. Hubert Kah - Raketen 03. Peter Schilling - Das Prinzip Mensch 04. Markus - Wir Wollten Niemals Auseinander Gehen 05. Frl. Menke - Einwandfrei 06. Konrad Haas' Steinwolke - Heisses Blut 07. Geier Sturzflug - Geschuettelt Nicht Geruehrt 08. Paso Dcble - Message Angekommen 09. Peter Hubert - So Verliebt 10. Peter Schilling - Weit Weg 11. Joachim Witt - Wem Gehoert Das Sternenlicht 12. Hubert Kah - Sekunden 13. Frl. Menke - (Im Duett Mit Markus) Ich und Du und Ich 14. Geier Sturzflug - Schwarzarbeit 15. Konrad Haas' Steinwolke - Weitergehen 16. Frl. Menke - Tretboot Teil 2 17. Markus - Alles Kommt Wie Es Kommt 18. Peter Schilling - Retro 19. Peter Hubert - Ich Will (2008) 20. Hubert Kah - Wenn Der Mond Die Sonne Beruehrt (Live) UPLOADED.NET DOWNLOAD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts