elDOraDO123 Posted July 3, 2015 Report Share Posted July 3, 2015 Disco De Ouro 15/16 (2015) Genre: Disco, Pop Number of tracks: 44 Quality: mp3 | 320 kbps Size: 375.36 MB Tracklist: CD1 01. Quim Barreiros - Mafalda-Mafaldinha 02. Bandalusa - Que Venha Depressa A Noite (Que Se Venga La Noche) 03. Rebeca - É De borla 04. Jorge Ferreira - Só Senti A Solidão 05. Joana - Deixei Fugir O Bicho 06. Zé Do Pipo - Todos Zumba 07. Augusto Canário & Amigos - O Meu Negócio 08. Bombocas - Encontrei O Amor 09. Mike Da Gaita feat. R-Nestinho e Sylvie Ribeiro - Regaeton De verão (Radio Edit) 10. Chave D´Ouro - O Meu Vizinho 11. Nel Monteiro - Não À crise 12. Mundo Novo - Doce Bombom 13. Os Solitários - Sem Fugir Do Tom 14. Linda - Toda A Gente Alegre 15. Tiago Maroto - Tu És O Meu Bon Bon 16. José Reza - Saudades, Saudades (De Ti) 17. Sons Do Minho - Dá-me Um Beijinho 18. Minhotos Marotos - Orgão Não Tem Fio 19. Ruizinho De Penacova - Ó Borracho 20. Victor Rodrigues - Veneno De mulher 21. Jorge Loureiro - Matámos Um Porco 22. Fred Mota - Não Chores Não CD2 01. Santamaria - Eu Quero Saber (Se Sou Amor Ou Ilusão) 02. Némanus - Faz Comigo 03. Ana Malhoa - Sube La Temperatura 04. Emanuel - Meu Coração Gosta Muito De Ti 05. Sérgio Rossi - Filho Do Patrão 06. Adriana Lua - Essa Noite É Nossa 07. José Malhoa - Ai morena 08. Ana Duarte - Love Me Tonight 09. Leandro - Sou Um Homem Feliz 10. Ágata - Onde Está 11. Toy - Um Corpo Molhado 12. Marco Génio - Dá-Me Um Raio De Luz 13. Maria Lisboa - Zumbando Comigo 14. Ruth Marlene - Money, Money 15. Ricardo & Henrique - Sem O Adeus 16. José Alberto Reis - Que Te Amo 17. Suzana - Açúcar E Canela 18. Lucas & Matheus - Quem Dera 19. bRUNA - Diz-Me Que É Mentira 20. Vira Milho - Treme Treme O Bum Bum 21. Cristiana Pereira - Numa Noite Louca 22. Andreia Portilho - Remexe A Cintura UPLOADED.NET DOWNLOAD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts