yoli88 Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Artist: Various Artists Title: 50 GREATEST BOSSA MOODS Date: 2015 Style: Bossa Nova, Lounge Quality: mp3 320 kbps Total Time: 03:21:21 Size:460.72 MB By Yolanda 01. O Sol Que Beija Voce - Brazilian JuMBle 02. Eu Sem Voce - Lisa Maroni 03. Bahia - Marco Cimino 04. Pussy Bossa - Nicola Semprini 05. Sunny Summer Day - Giacomo Bondi 06. Sweet Aperitif - Brass 07. Lost Breath - Andrea Cardillo 08. Beleza Pura - Lisa Maroni 09. Minutos - Luna A. Whibbe 10. Lindo Lindo (Instrumental) - Giacomo Bondi 11. Meu Teu Coracao - Roberto Conrado 12. Brasilian Groove - Roberto Conrado 13. Sun And Fun - Federico Ferrandina 14. SaMBa Do Brasil - Evandro Reis 15. Breakfast Club De Paris - Gabrielle Chiararo 16. Bossa Linda - Lisa Maroni 17. Rio Sunset - Lisa Maroni 18. Wind Of Summer - Brass 19. Listen - Darshan 20. Voce Do Mar - Brass 21. A Noite Passa - Giacomo Bondi 22. Aguas De Marco - Brazil Beat 23. Anos Dourados - Conexao Tupi 24. Aviao (Instrumental) - Conexao Tupi 25. BeriMBau - Gabrielle Chiararo 26. E Me La Canto - Didi 27. Em Todo Canto - G. Bondi 28. GAROTA DE IPANEMA - Brazil Beat 29. Laia Ladaia - Titilia 30. Mais Que Isso - Adriano Trindade 31. Sunny - Overflow 32. Bossetta - GeMBi 33. All To Lose - Francesca Gramegna 34. The Look of Love - Flor De Lis 35. Santa Cruz - Andrea Cardillo 36. Minha Vida - Stefano Tirone 37. Adelio - Francesco Santucci 38. O Que Sera - Giovanna Marinuzzi 39. Brasilia On My Mind - St Project 40. Rio Grande - Lisa Maroni 41. Portofino'S Beach - Evandro Reis 42. Baiao (Instrumental) - Conexao Tupi 43. Desafinado (Instrumental) - Conexao Tupi 44. Florinda - Gabrielle Chiararo 45. Noites Cariocas - Conexao Tupi 46. Paroles paroles - Gabrielle Chiararo 47. Per Sempre - Didi 48. Rendez-vous Au Club Bossa - Gabrielle Chiararo 49. SaMBa De Verao - Brazil Beat 50. Wave - Conexao Tupi ¡TODO EN UN SOLO LINK! - ALL IN ONE LINK http://rockfile.eu/5xkilzocefri.html http://ul.to/jfjujoze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts