quiquemix Posted March 1, 2015 Report Share Posted March 1, 2015 VA - Big Latin Hits 2015 (2015) Big Latin Hits 2015 (2015)Genre: Latin, Reggae, Dance, PopNumber of tracks: 48Quality: mp3 | 320 kbpsSize: 450 Mb 01. Pitbull, Osmani Garcia, Sensato - El Taxi02. Los 4 - Tu de Que Vas03. Grupo Extra - Lejos de Ti04. Chacal, Yakarta - Besito Con Lengua05. Osmani Garcia - Flotando (Miami Version)06. Chacal, Yakarta - El Tubazo07. Chocolate - Guachineo08. Candyman, Los Desiguales - Te la Di09. Grupo Extra - Ni una Llamada10. Los Desiguales - La Dificil11. Pitbull, Veronica Vega - Wicked (Radio Edit)12. Osmani Garcia - Culeala13. Los Desiguales, El Micha - Ella No Se Mide14. Jacob Forever, El Dany, Nando Pro - Son Muchas Cosas15. Candyman - Corazon Roto16. Wilo D' New - Menea Tu Chapa17. Nejo - Y Si la Ves18. El Chacal - Mucha Loquera19. Grupo Extra - Si Fueras Mia20. Los Desiguales - Dandola21. Ruben El Santero - Mala22. La Amenaza Musical - No Quiero Nada23. Los Barones - Pronto24. Yakarta, El Chacal - Mentiroso25. Secreto el Famoso Biberon - Mi Noche26. SAAMARA - Twerk! Twerking, Twerking, Twerking27. El Chacal, Jay Maly, Darian - Dale Rozame28. Los 4 - Ella Me Pide29. Jacob Forever, El Dany, Nando Pro - De Fiesta en Fiest30. El Chacal, Chocolate - Pobre Enamorado (Reggaeton Version)31. Los Desiguales - Que Riquera32. Chacal, Yakarta - El Blumer33. Grupo Extra, Azzurra - Solo Tu34. Shainy El Brillante - Vuelve35. Ruben El Santero - Voy Beber por Ella36. Grupo Extra - Sin Ti37. Osmani Garcia, Farruko, J. Alvarez - Estoy Pa Dartela38. Chacal, Yakarta - Mas Tembleque39. SAAMARA - Chica Selfie40. Los 4, Tania Pantoja - Dimelo (Tania Pantoja)41. Grupo Extra - Careless Whisper (Bachata Version)42. Cartoon Boyz, El Arquitecto - Dice No43. Yakarta, El Chacal - Porque Tu Amor44. Jacob Forever, El Dany, Nando Pro - Que Cosa45. Klan Latino - Ritmo Latino46. Blad MC - La Gente Mia47. Candyman - Memorias de un Convicto48. Klan Latino - Dale Muevete http://ul.to/gox58izg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts