ferrodqui Posted June 5, 2014 Report Share Posted June 5, 2014 Artista: VA Titulo: VA - Brasil (2014) Estilo: Pop, Lounge, Brazil, Dance Calidad: 320 kbps, 44100 Hz, Stereo Tamaño: 444 Mb VA - Brasil (2014) 01. Sergio Mendes - Mas Que Nada [Feat. The Black Eyed Peas] 02. Jennifer Lopez - On The Floor (Radio Edit - No Rap) 03. Bellini - Samba De Janeiro (Radio Edit) 04. Afro Medusa - Pasilda 05. Junior Jack - E Samba 06. Ben Watt Vocal Re-Edit) Everything But The Girl - Corcovado (Knee Deep Remix 07. Sergio Mendes - Maracatu Atomico (Paul Oakenfold Club Mix) 08. Cidinho & Doca - Rap das Armas 09. Bonde Do Role - Solta 0 Frango [Feat. Afra] 10. Gramophonedzie - Brazilian 11. Sergio Mendes - Magalenha (Moto Blanco Extended 2010 Remix) [Feat. Carlinhos Brown] 12. Tania Maria - Come With Me (Master At Work Remix) 13. Sergio Mendes - The Real Thing (Bimbo Jones Remix) 14. Cal Tjader - Soul Sauce (Fila Brazilia Remix) 15. Astrud Gilberto - So Nice (Summer Samba) (Azari & Iii Remix) 16. Jorge Ben - Taj Mahal 17. Mambo Stars - Barabaratiri 18. Quincy Jones - Soul Bossa Nova 19. Som Tres - Homenagem A Mongo 20. Tim Maia - O Descobridor Dos Sete Mares 21. Roberto Taufic - Branqueia 22. Sergio Mendes - Magalenha 23. Jorge Ben - Se Segura Malandro 24. Os Mutantes - A Minha Menina 25. Beth Carvalho - Coisinha Do Pai (Live) 26. Gal Costa - Sebastiana 27. Astrud Gilberto - Bim Bom (Psapp Remix) 28. Elis Regina - Jogo De Roda 29. Roberto Menescal E Seu Conjunto - Surfboard 30. Mongo Santamaria - Watermelon Man 31. Gal Costa - Aquarela Do Brasil 32. Roberto Taufic - Batuqueixo 33. Stan Getz - The Girl From Ipanema [Feat. Antonio Carlos Jobim] 34. Spanish Flea Sergio Mendes & Brasil '66 - One Note Samba 35. Tania Maria - Come With Me 36. Eliane Elias - Toda Menina Baiana 37. Joyce - Aldeia De Ogum 38. Bossa Tres - Nao Me Diga Adeus 39. As Meninas - Brasil (Medley) 40. Sergio Mendes & Brasil '66 - Pais Tropical 41. Luiz Melodia - Um Toque 42. Sergio Mendes & Brasil '66 - Upa Neguinho 43. Astrud Gilberto - Here's That Rainy Day (Koop Remix) 44. Zeca Pagodinho - Jilo Com Pimenta 45. Astrud Gilberto - Agua De Beber [Feat. Antonio Carlos Jobim] 46. Paula Lima - Meu Guarda-Chuva 47. Sergio Mendes & Brasil '66 - Festa 48. Elis Regina - Aguas De Margo 49. Astrud Gilberto - Berimbau 50. Stan Getz - Desafinado [Feat. Antonio Carlos Jobim] VA - Brasil (2014).rar VA - Brasil (2014).rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
ASALARIADO Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 bajando se agradece!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimas Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 buenos temas Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulpex Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 No funcionan los link, ¿pueden repararlos? Saludos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts