klazter Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 gracias men exelentew serrie Link to comment Share on other sites More sharing options...
juansdx Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 gracias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ale_from_sky Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 gracias por la subida :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiang08 Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Muchas Gracias, los crack para que reproductor son?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xamiito Posted October 15, 2013 Author Report Share Posted October 15, 2013 (edited) gracias pd, perdona, pero como veo los enlaces? me sigue apareciendo lo de contenido oculto :s Revisa bien es un dlc. Muchas Gracias, los crack para que reproductor son?? Windows media player, pero ademas trae su propio reproductor. (no es un crack son codecs) Edited October 15, 2013 by xamiito Link to comment Share on other sites More sharing options...
voliminal__inside Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Ah si, esque como arriba del link decia Season 1, Episode 1 pense que era el dlc de la primera temp, :tonto: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninotool Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 me manda a Mega, pero me descargar el dlc. solo de 1 kb ?!?!?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny_loyola Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 gracias Link to comment Share on other sites More sharing options...
xamiito Posted October 15, 2013 Author Report Share Posted October 15, 2013 me manda a Mega, pero me descargar el dlc. solo de 1 kb ?!?!?! Es un dlc lo abres con un gestor de descarga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SERGIÑO Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 bien aporte perrin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts