gatokeko66 Posted October 3, 2013 Report Share Posted October 3, 2013 Malditos indigentes sin numeros Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ptuk Posted October 3, 2013 Report Share Posted October 3, 2013 Pocket Monsters: The Origin 01 Sub Español HD Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpookyFox Posted October 4, 2013 Report Share Posted October 4, 2013 Desempaten el de GTO x Hunter x Thundercats Link to comment Share on other sites More sharing options...
hybster Posted October 4, 2013 Report Share Posted October 4, 2013 Pocket Monsters: The Origin 01 Sub Español HD se me había olvidado!esperare el hd :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gatokeko66 Posted October 4, 2013 Report Share Posted October 4, 2013 yo lo encontre re weno manes, totalmente recomendable Link to comment Share on other sites More sharing options...
jotacb Posted October 4, 2013 Author Report Share Posted October 4, 2013 Me saqué un 1,1 wn, la wea indignante :( aunque toy cagao de la risa si, me da miedo ahora :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpookyFox Posted October 4, 2013 Report Share Posted October 4, 2013 Me saqué un 1,1 wn, la wea indignante :( aunque toy cagao de la risa si, me da miedo ahora :( En todo caso el profe dijo que podia dar la solemne recuperativa, entonces me relajé un poco mas Link to comment Share on other sites More sharing options...
blatta Posted October 4, 2013 Report Share Posted October 4, 2013 (edited) y con esa nota le permiten ser mod? indigno :tonto: pd: fox salio IS, pero fue bien aun asi hace up. Edited October 4, 2013 by blatta Link to comment Share on other sites More sharing options...
jotacb Posted October 4, 2013 Author Report Share Posted October 4, 2013 Con esa nota estoy mas que listo para ser mod, pero para lo que me quiero dedicar no :( y es demasiado mal :c Link to comment Share on other sites More sharing options...
blatta Posted October 5, 2013 Report Share Posted October 5, 2013 por andar viendo free y esperando kurono te paso ponte las pilas, quimera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts