musbest Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Luciano Pavarotti - The Pavarotti Edition (11 CD) (2001) Artist: Luciano PavarottiTitle: The Pavarotti EditionStyle: Classic / OperaRelease: 2001Country: GermanyAudio: MP3Type: tracksBitrate: 320 kbpsSize: 1800 MB Tracklist: 2001 - The Pavarotti Edition CD1 – DonizettiGAITANO DONIZETTIL'elisir d'amore English Chamber Orchestra/Richard Bonynge01 - Quanto è bella02 - Caro elisir! sei mio! ...03 - Chi è mai quel matto ...Lallarallara ...04 - Esulti pur la barbara05 - Una furtiva lagrimaMaria Stuarda Orchestra del Teatro Comunale di Bologna/Richard Bonynge06 - Hai nelle giostre07 - Questa imago ...Ah! rimiroLucia di Lammermoor Orchestra of the Opera House. Covent Garden/Richard Bonynge08 - Tombe degli avi miei ...09 - Fra poco a me recovero ...10 - Oh meschina! ...11 - Tu che a Dio spiegasti l'aliLa file tu regiment Orchestra of the Opera House. Covent Garden/Richard Bonynge12 - Ah! mes amis, quel jour de fête!13 - Écoutez-moi... Pour me rapprocher de MarieLinda di chamounix National Philharmonic Orchestra/Richard Bonynge14 - Linda! Linda! ... Da quel dì che t'incontrai - with Joan SutherlandLa favorita Orchestra del Teatro Comunale di Bologna/Richard Bonynge15 - Una vergine, un'angel di Dio16 - Si, che un solo accento17 - Favorita del re! ... Spirto gentilDon Pasquale New Philharmonia Orchestra/Leone Magiera18 - Com´è gentilTime: 01.17.23 2001 - The Pavarotti Edition CD2 - Bellini,Donizetti,VerdiVINCENZO BELLINII Capuleti e i Montecchi Orchestra del teatro a la Scala/Claudio Abbado01 - L'amo, l'amo e m'e si cara (Live 1968 mono recording)Norma Welsh National Opera Orchestra/Richard Bonynge02 - Meco all'altar di Venere03 - Me protegge, me difendeLa Sonnambula National Philharmonic Orchestra/Richard Bonynge04 - Perdona, o mia diletta... (with Joan Sutherland)05 - Prendi L'anel ti dono (with Joan Sutherland)Beatrice di Tenda London Symphony Orchestra/Richard Bonynge06 - Si, rivale... rival regnante (with Josephine Veasey)I Puritani London Symphony Orchestra/Richard Bonynge07 - A te, o cara (with Joan Sutherland)08 - Vieni fra queste braccia (with Joan Sutherland)GAETANO DONIZETTIDon Sebastiano09 - Deserto in terraIL Duca D'alba Wiener Opernorchester/Edward Downes10 - Inosservato, penetrava...GIUSEPPE VERDII Lombardi Metropolitan Opera Orchestra/James Levine11 - Oh madre mia, che fa colei12 - La mia letizia infodere vorrei...13 - Come poteva un angeloI Due Foscari Wiener Opernorchester/Edward Downes14 - Ah, si ch'io senta ancora...Ernani Welsh National Orchestra/Richard Bonynge15 - Merce, diletti amici16 - Dell'esilio nel doloreAtila Orchestra del Teatro alla Scala/Claudio Abbado17 - O dolore!Time: 01.17.21 2001 - The Pavarotti Edition CD3 - Verdi Volume 1GIUSEPPE VERDIMachbeth London Philharmonic Orchestra/Lamberto Gardelli01 - O figli, o figli miei!02 - Dove siam... La patria traditaLuisa Miller National Philharmonic Orchestra/Peter Maag03 - Il foglio dunque04 - Quando le sere al placido05 - M'ardon le veneRigoletto London Syphony Orchestra/Richard Bonyngewith Joan Sutherland, Hugette Tourangeau, Sherrill Milnes06 - Questa o quella07 - Ella mi fu rapita08 - Parmi veder le lagrime09 - Duca, Duca!10 - Possente amor mi chiama11 - La donna e mobile12 - Un di se ben rammentomi13 - Bella figlia dell'amoreIL Trovatore National Philharmonic Orchestra/Richard Bonynge14 - Quale d'armi fragor... (with Joan Sutherland)15 - Ah si ben mio (with Joan Sutherland)16 - L'onda de' suoni mistici....17 - Di quella pira (with Joan Sutherland)18 - Miserere, d'un alma... (with Joan Sutherland)La Traviata National Philharmonic Orchestra/Richard Bonynge19 - Libiamo ne' lieti calici (with Joan Sutherland)20 - Un di felice21 - Lunge da lei... (with Joan Sutherland)22 - Annina, donde vieni23 - Parigi, o cara (with Joan Sutherland)Les Vepres Siciliennes Orchestra del Teatro alla Scala/Claudio Abbado24 - A toi que j'ai chérieTime: 01.16.38 2001 - The Pavarotti Edition CD4 - Verdi Volume 2GIUSEPPE VERDIUn Ballo in Maschera National Philharmonic Orchestra/Sir Georg Soltiwith Margaret Price01 - Su profetessa... Di tu se fedele02 - E scherzo od e follia03 - Teco io sto...04 - Forse la soglia atinse05 - Ma se m'e forza perdertiLa Forza Del Destino Royal Philharmonic Orchestra/Leone Magiera06 - Fratello... Riconoscimi (with Leo Nucci)Don Carlo Orchestra del Teatro alla Scala/Ricardo Mutti07 - Io l'ho perduta!08 - Io la vidi e il suo sorriso09 - Dio, che nell'alma infondereAida Orchestra del Teatro alla Scala/Lorin Maazewith Maria Chiara10 - Se quel guerrier io fossi!11 - Pur ti riveggo, mia dolce Aida!12 - La fatal pietra sovra me si chiuseRequem Wiener Philharmonica/Sir Georg Solti13 - Presago il core della tua condanna14 - O terra, addio; Addio valle di pianti!15 - Dies irae; ingemiscoOtello Chicago Symphony Orchestra/Sir Georg Soltiwith Dame Kiri Te Kanawa, Leo Nucci16 - Gia nella notte densa17 - Dio! mi potevi scagliar18 - Cassio e la!19 - Niun mi temaTime: 01.17.50 2001 - The Pavarotti Edition CD5 – PucciniGIACOMO PUCCINILa Boheme Berliner Philharmoniker/Herbert von Karajanwith Mirella Freni01 - Che gelida manina02 - O soave fanciulla03 - In un coupe...04 - Sono andati05 - Che avvienMadama Buterfly Berliner Philharmoniker/Herbert von Karajanwith Mirella Freni06 - Dovunque al mondo07 - America forever08 - Ier l'altro il consolato09 - Bimba, bimba, non piangere10 - Viene la sera11 - Vogliatemi bene12 - Addio fiorito asilTurandot London Philharmonic Orchestra/Zubin Methawth Joan Sutherland, Monserat Caballe13 - Non piangere Liu!14 - Nessum dorma15 - Principessa di morte16 - Che e mai di me17 - Del primo pianto18 - So il tuo nome!19 - Diecimila anni al nostro ImperatoreTime: 01.15.50 2001 - The Pavarotti Edition CD6 - Puccini e VeristiPIETRO MASCAGNICavalleria Rusticana National Philharmonic Orchestra/Gianandrea Gavazzeniwith Julia Varady01 - Viva il vino spumeggiante02 - A voi tutti salute!03 - Mamma, quel vino e generosoGIACOMO PUCCINIManon Lescaut Metropolitan Opera Orchestra/James Levinewith Mirella Freni04 - Ma se vi talenta... tra voi belle05 - Cortese damigella06 - Donna non vidi mai07 - Oh, saro la piu bella!08 - Presto in fila!RUGGERO LEONACALLOPagliacci National Philharmonic Orchestra/Giuseppe Patane09 - Recitar! Vesti la giubba10 - No, Pagliaccio non sonUMBERTO GIORDANOAndrea Chenier National Philharmonic Orchestra/Riccardo ChailyWith Montserat Caballe11 - Colpito qui m'avete... Un di del azzurro spazio12 - Si, fui soldato... Passa la vita mia...13 - Come un bel di di maggio14 - Vicino a te s'acquetaPUCCINI National Philharmonic Orchestra/Nicola Rescignowith Mirella Freni15 - La nostra morte è il trionfo dell'amor16 - Recondita armonia17 - Mario! Mario! Mario!18 - Or lasciami al lavoro19 - E lucevan le stelleTime: 01.18.11 2001 - The Pavarotti Edition CD7 - Arias Volume 101 - Gia il sole dal Gange (A. Scarlatti L'onesta negli amori)02 - Alma del core (Caldara)03 - Per la gloria d'adorarvi (Bononcini Griselda)04 - Care selve (Handel Atalanta)05 - Tre giorni son che Nina (Ciampi)06 - Caro mio ben (Giordani)07 - Che faro senza Euridice (Gluck Orfeo ed Euridice)08 - Fuor del mar (Mozart Idomeneo)09 - Accogli, oh re del mar (Mozart Idomeneo)10 - Popoli! A voi l'ultima legge (Mozart Idomeneo)11 - Torna la pace al core(Mozart Idomeneo)12 - Dalla sua pace (Mozart Don Giovanni)13 - Un aura amorosa (Mozart Cosi fan tutte)14 - Qual giglio candido (Mercadente Le sette ultime parole)15 - Pieta, Signore (Niedermeyer (formerly atrib. Stradella)16 - Cuius animam (Rossini Stabat Mater)17 - Non mi lasciare... O muto asil (Rossini Stabat Mater)Time: 01.17.52 2001 - The Pavarotti Edition CD8 - Arias Volume 201 - M'appari (Flotow Martha)02 - Quel trouble inconnu me penetre (Gounod Faust)03 - Mi batte il cuor... O paradiso (Meyerbeer L'africana)04 - Dai campi, dai prati (Boito Mefistofele - with Mirella Freni)05 - Lontano, lontano (Boito Mefistofele - with Mirella Freni)06 - Ogni mortal mister (Boito Mefistofele - with Mirella Freni)07 - Cielo e mar! (Ponchielli La Gioconda (with Agnes Baltsa)08 - Ma chi vien...09 - La fleur que tu m'vais jetée (Bizet Carmen)10 - Io son sol! Ah dispar vision (Ah Dispar Vision)11 - Pourquoi me reveiller (Massenet Werther)12 - Amor ti vieta (Giordano Fedora)13 - Suzel, buon di! Mascagni L'amico Fritz (with Cecilia Bartoli)14 - Apri la tua finestra! (Mascagni Iris)15 - E la solita storia (Cilea L'arlesiana)16 - La dolcissima effigie sorridente (Cilea Adriana Lecouvreur)17 - L'anima ho stanca (Cilea Adriana Lecouvreur)18 - Ch'ella mi creda libero e lontano (Puccini la fanicula del West)19 - Di rigori armato il seno (Strauss Der Rosenkavalier)20 - Io conosco un giardino (Pietri Maristella)Time: 01.16.29 2001 - The Pavarotti Edition CD9 - Italian Songs01 - In questa tomba oscura (Beethoven)02 - Il barcaiolo (Donizetti)03 - Me voglio fa na casa (Donizetti)04 - La danza (Rossini)05 - La promessa (Rossini)06 - Malinconia, ninfa gentile (Bellini)07 - Vanne, o rosa fortunata (Bellini)08 - Pace non trovo (Liszt)09 - Benedetto sia'l giorno (Liszt)10 - I vidi in terra (Liszt)11 - Nevicata (Respighi)12 - Pioggia (Respighi)13 - Nebbie (Respighi)14 - Serenata (Mascagni)15 - Mattinata (Leoncavallo)16 - L'alba separa dalla luce l'ombra (Tosti)17 - Aprile (Tosti)18 - L'ultima canzone (Tosti)19 - La serenata (Tosti)20 - Malia (Tosti)21 - Non t'amo piu (Tosti)22 - A vucchella (Tosti)23 - Marechiare (Tosti)Time: 01.20.02 2001 - The Pavarotti Edition CD10 - Italian Popular Songs01 - O sole mio (di Capua)02 - Voce e notte! (De Curtis)03 - Torna a surriento (De Curtis)04 - Core n' grato (Cardillo)05 - O paese d'o sole (D'Annibate)06 - Passione (Valente/Tagliaferri)07 - Tu, ca nun chiagne (De Curtis)08 - Santa Lucia luntana (Mario)09 - Funiculi Funicula (Denza)10 - Rondine al nido ( De Crescenzo)11 - Mamma (Bixio)12 - Volare (Modugno)13 - La girometta (Sibella)14 - La Ghirlandeina (Martuzzi)15 - Fra tanta gente (Casarini-Pavaroti)16 - Vivere (Bixio)17 - Un amore cosi grande (Ferilli)18 - Ti voglio tante bene (De Curtis)19 - Chitarra romana (Di Lazzaro)20 - non ti scordar di me (DeCurtis)21 - La mia canzone al vento (Bixio)Time: 01.15.58 2001 - The Pavarotti Edition CD11 (Bonus CD Favourite Italian Arias 1964)Orchestra of the Royal Opera House Covent GardenEdward Downes - Conductor01 - LA BOHEME Che gelida manina (Puccini; Giacosa; Ilica)02 - TOSCA E lucevan le stelle (Puccini; Giacosa; Ilica)03 - RIGOLETTO Questa o quella (Verdi; Piave)04 - RIGOLETTO La donna e mobile (Verdi; Piave)05 - RIGOLETTO Parmi veder le lagrime (Verdi; Piave)Time: 00.14.46 Hoster: Uploaded.tohttp://ul.to/3sj2mwewhttp://ul.to/pr3nmcge Hoster: Depositfiles http://depositfiles.com/files/fdnlbsgn5http://depositfiles.com/files/6fhjmrnk5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
walo_94 Posted February 24, 2012 Report Share Posted February 24, 2012 WoooW!!!... estimado se las mando, mil y un gracias!!!, en serio, no sabe cuanto me gusta el maestro Pavarotti... GRANDE!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts