eviluz Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 Genre : Pop Español Mp3 : 320 Kbps Size : 444 Mb Server : Uploaded Tracklist : 1. Alejandro Fernandez & Beyonce ? Amor gitano2. Diego Torres & Julieta Venegas ? Sueños3. Ariel Rot & Amaral ? sin saber que decir4. Antonio orozco & Luis Fonsi ? Ya lo sabes5. Aleks Syntek & Ana Torroja ? Duele el amor6. Chambao & Camila ? Ya soy quien7. El Pescao & Ana Cañas ? Castillos de arena8. Jarabe de Palo & Chambao ? Dejame vivir9. Nuria Fergo & Manu tenorio ? Quiereme10. La Musicalite & El Sueño de Morfeo ? 4 elementos11. Pastora Soler & Manuel Carrasco ? Esta vez quiero ser yo12. Estopa & Ana Belen ? Ya no me Acuerdo13. Andy & Lucas & Diana Navarro ? Pido la Palabra14. Raphael & Alaska ? No puedo quitar mis ojos de ti15. Mana & Juan Luis Guerra ? Bendita tu luz16. David Bustamante & Sheila Durcal ? No debio pasar17. Marta Sanchez & Antonio Vega ? Escrito sobre el viento18. Antonio Carmona & Alejandro Sanz ? Para que tu no llores19. Revolver & Bunbury ? Faro de Lisboa20. Jarabe de Palo & Antonio Orozco ? Frio21. Taxi & Susana Alva ? Por ti22. Pablo Alboran & Diana Navarro ? Solamente tu23. David de Maria & Diana Navarro ? Miradas cruzadas24. Marc Anthony & Natalia Jimenez ? Recuerdame24. Efecto Mariposa & Javier Ojeda ? No me crees26. El Canto del Loco & Natalia Lafourcade ? Contigo27. Los Secretos & Conchita ? Otra tarde28. Luis Fonsi& D.Bisbal & Noel Chajris ? Aqui estoy yo29. Melocos & Complices ? Es por ti30. Fito Páez & Joaquin Sabina ? Contigo31. Enrique Bunbury & Miren Iza ? Frente a frente32. German Meoro & Diego Martin ? Pase lo que pase33. Iguana Tango & Belen Arjona ? Te perdi34. Jarabe de Palo & Antonio Carmona ? Te miro y tiemblo35. Jennifer Lopez & Mark Anthony ? No me ames36. Miguel Rios & Joaquin sabina ? El blus del autobus37. Jose luis perales & La Oreja de Van Gogh ? Porque te vas38. Juanes & Nely Furtado ? Tu fotografia39. Lucie Silvas & Antonio Orozco ? what you are made40. Luis Fonsi & Cristina Aguilera ? Si no te hubiera conocido41. Luz Casal & Carlos Nuñez ? Negra sombra42. Despistados & Dani Martin ? hasta que pase la tormenta43. Coti & Nena Daconte ? Perdoname44. Antonio Orozco & Malu ? Devuelveme la vida45. Diego Martin & Raquel del Rosario ? Dejame verte46. Albert Hammond & Dani Martin ? Entre mis recuerdos47. Alejandro Fernandez & Amaia Montero ? Me dedique a perderte48. Alejandro fernandez & Gloria Stefan ? En el jardin49. Alejandro Sanz & Laura Pausini ? Dime50. Alejandro Sanz & Joaquin Sabina ? Lola soledad51. Ana Belen & Antonio Banderas ? No se porque te quiero52. Antonio Vega & Amaral ? Como hablar53. Axel & David Bustamante ? Dos hombres y un destino54. Belinda & Andy & Lucas ? No entiendo55. Carlos Baute & Marta Sanchez ? Colgado en tus manos56. Chavela Varga & Ana Belen ? Amaneci en tus brazos57. Malu & Jerry Ribera ? Como te olvido58. El Arrebato ? Mirando pa? ti59. Tina Tuner & Eros Ramazzoti ? Cosas de la vida60. Dani Martin & Amaia Montero ? Puede ser61. David Ascanio & Chenoa ? No te extrañes62. David Bisbal & David Civera ? Rosas y espinas63. David Bisbal & Espinoza Paz ? 24 horas64. David de maria & Chenoa ? Que yo no quiero problemas65. Beatriz Luengo & Pitingo ? Dime66. El Arrebato & Vanesa Martin ? Durmiendo en tu ombligo67. Enrique Iglesias & Juan Luis Guerra ? Cuando me enamoro68. Enrique Burbuny & Mercedez Ferrer ? Fantasia69. Manuel Carrasco & Malu ? Que nadie70. Melendi & La Hungara ? Por eso te canto71. Melocos & Natalia Jimenez ? Cuando me vaya72. Merche & Alex ubago ? No se vivir sin ti73. Miguel Bose & La Union ? Manos vacias74. Miguel Bose & Shakira- Si tu no vuelves75. Miguel Rios & Manolo Garcia ? Insurreccion76. Natasha St Pierre & Miguel Bose ? Encontraras77. Neck & Laura Paussini ? Tan solo tu78. Nino Bravo & Sergio Dalma ? Cartas amarillas79. Pancho Cespedes & Soledad Jimenez- Nadie como tu80. Pimpinela & Dyango ? Mi amigo81. David de maria & Chenoa ? Que yo no quiero problemas82. Raphael & Juanes ? Volverte a ver83. Raphael y Ana Torroja ? Hijo de la luna84. Ricky Martin & Natalia Jimenez ? Lo mejor de mi vida eres tu85. Ricky Martin & Chambao ? Tu recuerdo86. Rosana & Maria Dolores Pradera ? El dia que se hizo tarde87. Tamara & David Bustamante ? Amores que van y vienen88. Alejandro Sanz & Shakira -Te lo agradezco pero no89. Thalia & Aventura ? No,no,no90. The Corrs y Alejandro Sanz ? Una Noche91. Tizziano Ferro-Amaia Montero ? El regalo mas grande92. Andrea Bocelli & Marta Sanchez ? Vivo por ella 1 Link http://ul.to/tks5suur/Duos de Luxe.Evilsega.rar http://ul.to/guhrgdid/Duos de Luxe.Evilsega.part1.rarhttp://ul.to/xstfq7bi/Duos de Luxe.Evilsega.part2.rar http://www.filefactory.com/file/c20331b/n/Duos_de_Luxe.Evilsega.part1.rarhttp://www.filefactory.com/file/c2033ea/n/Duos_de_Luxe.Evilsega.part2.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts