peregrin tuk Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
feonacho Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 su cerebro es un kernel cacha que me gustan los trenes a los sheldon cooper, es bacan el maglev, deberían hacer uno en Chile :tonto:, adiós buses. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peregrin tuk Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 dejemos un propuesto acá y hagamoslo de a poco...con la ayuda de las garzas y los caracoles marinos podemos resolver todo Link to comment Share on other sites More sharing options...
feonacho Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 cacha la mama del ash Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harderground Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarveyBirdman Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 una verguenza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ainchtain Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 una verguenza no entendí niuna wea porque soy una jirafa Link to comment Share on other sites More sharing options...
feonacho Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 (edited) una verguenza no entendí niuna wea porque soy una jirafa no me sorprende que no lo entiendas, ni siquiera tienes un Ph.D Edited October 25, 2012 by feonacho Link to comment Share on other sites More sharing options...
HarveyBirdman Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 una verguenza no entendí niuna wea porque soy una jirafa no me sorprende que no lo entiendas, ni siquiera tienes un Ph.D http://thebest404pageever.com/swf/Pi.swf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ainchtain Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 shaaa pa que esa volá loco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts