gaytapa Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 Los 100 Principales del Mundo 15 de Octubre 2011Musica » Dance, Pop Artist: VATitle: Hot 100 Songs And TracksYear: 15.10.2011Genre: Top / Dance / Pop / LatinQuality: Mp3 / 128-320 kbpsTracks: 100Playing Time: 366 minTotal Size: 583 MB =====================================Tracklist:===================================== 01.Maroon 5 feat. Christina Aguilera - Moves Like Jagger02.Gustavo Lima - Balada03.Michel Telo - Ai Se Te Pego04.Nx Zero - Nao e Normal05.Bad Meets Evil feat. Bruno Mars - Lighters06.Lady Gaga - You and I07.Paula Fernandes ft Victor & Leo - Nao Precisa08.Eduardo Costa & Paula Fernandes - Meu Grito de Amor09.Exaltasamba - Nao Seria Justo10.Katy Perry - Last Friday Night (T.G.I.F.)11.Fernando & Sorocaba - Pega Eu12.Luan Santana - As Lembrancas Vao na Mala13.Demi Lovato - Skyscraper14.Bruno & Marrone - Juras de Amor15.Adele - Someone Like You16.Rihanna - Cheers (Drink To That)17.Jason DeRulo - Dont Wanna Go Home18.Daddy Kall ft Latino - Danca Kuduro19.Beyonce - Best Thing I Never Had20.David Guetta ft Taio Cruz-Little Bad Girl21.Cobra Starship and Sabi - You Make Me Feel22.Dev - In The Dark23.Daniel - Eu Amo Amar Voce24.Nicki Minaj Ft. Rihanna - Fly25.Joao Neto & Frederico - Ta Combinado26.Ze Henrique & Gabriel - Um Dia Deixo de Te Amar27.Britney Spears - I Wanna Go28.Selena Gomez & The Scene - Love You Like A Love Song29.Shakira Ft. Pitbull - Rabiosa30.Fiuk ft Jorge Benjor - Quero Toda Noite31.Restart - Vou Cantar32.Cine - Em Choque33.Alexandre Pires - Se Quer Saber34.Claudia Leitte - Locomotion Batucada35.Adele - Set Fire To The Rain36.Gym Class Heroes - Stereo Hearts37.Marcos & Belutti - Nova Namorada38.Kanye West & Jay-Z ft Otis Redding - Otis39.Razzy - Universo40.Exaltasamba - Meu Grito de Amor41.Humberto & Ronaldo - Romance42.Rebelde Brasil - Do Jeito Que Eu Sou43.Belo - Defeito Meu44.CW7 - Me Acorda Pra Vida45.Pixote - Ficando Louco46.Jammil & Uma Noites - Colorir Papel47.Colbie Caillat - Brighter Than The Sun48.LMFAO feat. Lauren Bennett & GoonRock-Party Rock Anthem49.Leonardo - Hoje50.Detonautas - Um Cara de Sorte51.Joao Bosco e Vinicius - Tarde Demais52.Pixote - Na Rua, Na Chuva, Na Fazenda53.Jennifer Lopez feat. Lil Wayne - Im into you54.Coldplay - Paradise55.Guilherme & Santiago-Triste e Alegre56.Zeca Pagodinho - Griselda57.Seu Jorge - A doida (Remix)58.Adele-Rolling In The Deep59.Foster The People - Pumped Up Kicks60.Charlie Brown Jr. - Ceu Azul61.Jorge & Mateus - Pra Que Entender62.Rihanna - California King Bed63.Lady Gaga - Judas64.David Guetta and Sia - Titanium65.Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer-Give Me Everything66.Leo Magalhaes - 24 Horas67.Roger & Robson - Swing Sertanejo68.Nuwance - Nao Olha Assim69.Grupo revelacao - Pai70.Lady Antebellum - Just A Kiss71.Wanessa - Sticky Dough72.Strike - Ate o Fim73.Banda Eva - Circulou74.Black Eyed Peas - Don't Stop The Party75.Red Hot Chili Peppers - The Adventures Of Rain Dance Maggie76.Enrique Iglesias and Usher - Dirty Dancer77.Nickelback - When We Stand Together78.Joao Victor - Primeiro Beijo79.Maria Cecilia & Rodolfo - Tres Palavras80.Tony Bennett & Amy Winehouse - Body And Soul81.Calcinha Preta - Falando Pra Lua82.Asa de Aguia - Deixa O Amor Flutuar83.One Republic - Good Life84.Joao Bosco & Vinicius - Abelha85.Joao Carreiro & Capataz - Volta Pro Meu Coracao86.DJ Antoine vs. Timati feat Kalenna - Welcome To St. Tropez87.Sampa Crew - Um Conselho Pra Voce88.Lil Wayne - How To Love89.Ataide & Alexandre ft Zeze & Luciano - Havia um Jardim90.Sorriso Maroto - Quem Ta Solteiro Nunca Fica So91.Kleo Dibah & Rafael - Se Eu me Entregar92.Avril Lavigne - Smile93.Swedish House Mafia - Save The World94.Cupim na Mesa - Ta Rindo de Que95.Tinie Tempah ft Eric Turner - Written In The Stars96.Fiuk - Sou Eu97.Luan Santana - Um Beijo98.Evanescence - What You Want99.Bruno Mars - Talking To The Moon100.Saddy Bamba - Sim Sim Nao Nao New in Chart: 60.Charlie Brown Jr. - Ceu Azul73.Banda Eva - Circulou77.Nickelback - When We Stand Together94.Cupim na Mesa - Ta Rindo de Que DESCARGAR AHORA!!! Gracias por descargar espero tu comentario!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alonso444 Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 descargando muchisimas gracias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts