ferrodqui Posted July 9, 2011 Report Share Posted July 9, 2011 Artista: VA Titulo: VA - Duetos De Luxe (2011) Estilo: Pop, Balada Calidad: 160 Kbps Tamaño: 452 Mb Alejandro Fernandez & Beyonce - Amor gitano Diego Torres & Julieta Venegas - Sueños Ariel Rot & Amaral - sin saber que decir Antonio orozco & Luis Fonsi - Ya lo sabes Aleks Syntek & Ana Torroja - Duele el amor Chambao & Camila - Ya soy quien El Pescao & Ana Cañas - Castillos de arena Jarabe de Palo & Chambao - Dejame vivir Nuria Fergo & Manu tenorio - Quiereme La Musicalite & El Sueño de Morfeo - 4 elementos Pastora Soler & Manuel Carrasco - Esta vez quiero ser yo Estopa & Ana Belen - Ya no me Acuerdo Andy & Lucas & Diana Navarro - Pido la Palabra Raphael & Alaska - No puedo quitar mis ojos de ti Mana & Juan Luis Guerra - Bendita tu luz David Bustamante & Sheila Durcal - No debio pasar Marta Sanchez & Antonio Vega - Escrito sobre el viento Antonio Carmona & Alejandro Sanz - Para que tu no llores Revolver & Bunbury - Faro de Lisboa Jarabe de Palo & Antonio Orozco - Frio Taxi & Susana Alva - Por ti Pablo Alboran & Diana Navarro - Solamente tu David de Maria & Diana Navarro - Miradas cruzadas Marc Anthony & Natalia Jimenez - Recuerdame Efecto Mariposa & Javier Ojeda - No me crees El Canto del Loco & Natalia Lafourcade - Contigo Los Secretos & Conchita - Otra tarde Luis Fonsi& D.Bisbal & Noel Chajris - Aqui estoy yo Melocos & Complices - Es por ti Fito Páez & Joaquin Sabina - Contigo Enrique Bunbury & Miren Iza - Frente a frente German Meoro & Diego Martin - Pase lo que pase Iguana Tango & Belen Arjona - Te perdi Jarabe de Palo & Antonio Carmona - Te miro y tiemblo Jennifer Lopez & Mark Anthony - No me ames Miguel Rios & Joaquin sabina - El blus del autobus Jose luis perales & La Oreja de Van Gogh - Porque te vas Juanes & Nely Furtado - Tu fotografia Lucie Silvas & Antonio Orozco - what you are made Luis Fonsi & Cristina Aguilera - Si no te hubiera conocido Luz Casal & Carlos Nuñez - Negra sombra Despistados & Dani Martin - hasta que pase la tormenta Coti & Nena Daconte - Perdoname Antonio Orozco & Malu - Devuelveme la vida Diego Martin & Raquel del Rosario - Dejame verte Albert Hammond & Dani Martin - Entre mis recuerdos Alejandro Fernandez & Amaia Montero - Me dedique a perderte Alejandro fernandez & Gloria Stefan - En el jardin Alejandro Sanz & Laura Pausini - Dime Alejandro Sanz & Joaquin Sabina - Lola soledad Ana Belen & Antonio Banderas - No se porque te quiero Antonio Vega & Amaral - Como hablar Axel & David Bustamante - Dos hombres y un destino Belinda & Andy & Lucas - No entiendo Carlos Baute & Marta Sanchez - Colgado en tus manos Chavela Varga & Ana Belen - Amaneci en tus brazos Malu & Jerry Ribera - Como te olvido El Arrebato - Mirando pa' ti Tina Tuner & Eros Ramazzoti - Cosas de la vida Dani Martin & Amaia Montero - Puede ser David Ascanio & Chenoa - No te extrañes David Bisbal & David Civera - Rosas y espinas David Bisbal & Espinoza Paz - 24 horas David de maria & Chenoa - Que yo no quiero problemas Beatriz Luengo & Pitingo - Dime El Arrebato & Vanesa Martin - Durmiendo en tu ombligo Enrique Iglesias & Juan Luis Guerra - Cuando me enamoro Enrique Burbuny & Mercedez Ferrer - Fantasia Manuel Carrasco & Malu - Que nadie Melendi & La Hungara - Por eso te canto Melocos & Natalia Jimenez - Cuando me vaya Merche & Alex ubago - No se vivir sin ti Miguel Bose & La Union - Manos vacias Miguel Bose & Shakira- Si tu no vuelves Miguel Rios & Manolo Garcia - Insurreccion Natasha St Pierre & Miguel Bose - Encontraras Neck & Laura Paussini - Tan solo tu Nino Bravo & Sergio Dalma - Cartas amarillas Pancho Cespedes & Soledad Jimenez- Nadie como tu Pimpinela & Dyango - Mi amigo David de maria & Chenoa - Que yo no quiero problemas Raphael & Juanes - Volverte a ver Raphael y Ana Torroja - Hijo de la luna Ricky Martin & Natalia Jimenez - Lo mejor de mi vida eres tu Ricky Martin & Chambao - Tu recuerdo Rosana & Maria Dolores Pradera - El dia que se hizo tarde Tamara & David Bustamante - Amores que van y vienen Alejandro Sanz & Shakira -Te lo agradezco pero no Thalia & Aventura - No,no,no The Corrs y Alejandro Sanz - Una Noche Tizziano Ferro-Amaia Montero - El regalo mas grande Andrea Bocelli & Marta Sanchez - Vivo por ella VA - Duetos De Luxe (2011).rar VA - Duetos De Luxe (2011).rar VA - Duetos De Luxe (2011).rar VA - Duetos De Luxe (2011).rar Sandra Echeverria - Sandra Echeverria (2011) Santana - Guitar Heaven VA - Hitzone 57 (2011) VA - The Worlds Greatest Ballads Manuel Mijares - Lo Mejor De Vivir Asi VA - Lo Esencial De Enamoradas y Heridas (2010) Dulce Maria - Extranjera (Segunda Parte) (2011) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tAtOx! Posted July 10, 2011 Report Share Posted July 10, 2011 Movido Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts