joepalachi Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Duetos De Luxe(2011) Album : Duetos de Luxe Genero: Pop Interpretes: Varios Formato : mp3 Calidad 160 kbps Tamaño de archivo : 442.92 MB Tracklist 1. Alejandro Fernandez & Beyonce - Amor gitano 2. Diego Torres & Julieta Venegas - Sueños 3. Ariel Rot & Amaral - sin saber que decir 4. Antonio orozco & Luis Fonsi - Ya lo sabes 5. Aleks Syntek & Ana Torroja - Duele el amor 6. Chambao & Camila - Ya soy quien 7. El Pescao & Ana Cañas - Castillos de arena 8. Jarabe de Palo & Chambao - Dejame vivir 9. Nuria Fergo & Manu tenorio - Quiereme 10. La Musicalite & El Sueño de Morfeo - 4 elementos 11. Pastora Soler & Manuel Carrasco - Esta vez quiero ser yo 12. Estopa & Ana Belen - Ya no me Acuerdo 13. Andy & Lucas & Diana Navarro - Pido la Palabra 14. Raphael & Alaska - No puedo quitar mis ojos de ti 15. Mana & Juan Luis Guerra - Bendita tu luz 16. David Bustamante & Sheila Durcal - No debio pasar 17. Marta Sanchez & Antonio Vega - Escrito sobre el viento 18. Antonio Carmona & Alejandro Sanz - Para que tu no llores 19. Revolver & Bunbury - Faro de Lisboa 20. Jarabe de Palo & Antonio Orozco - Frio 21. Taxi & Susana Alva - Por ti 22. Pablo Alboran & Diana Navarro - Solamente tu 23. David de Maria & Diana Navarro - Miradas cruzadas 24. Marc Anthony & Natalia Jimenez - Recuerdame 24. Efecto Mariposa & Javier Ojeda - No me crees 26. El Canto del Loco & Natalia Lafourcade - Contigo 27. Los Secretos & Conchita - Otra tarde 28. Luis Fonsi& D.Bisbal & Noel Chajris - Aqui estoy yo 29. Melocos & Complices - Es por ti 30. Fito Páez & Joaquin Sabina - Contigo 31. Enrique Bunbury & Miren Iza - Frente a frente 32. German Meoro & Diego Martin - Pase lo que pase 33. Iguana Tango & Belen Arjona - Te perdi 34. Jarabe de Palo & Antonio Carmona - Te miro y tiemblo 35. Jennifer Lopez & Mark Anthony - No me ames 36. Miguel Rios & Joaquin sabina - El blus del autobus 37. Jose luis perales & La Oreja de Van Gogh - Porque te vas 38. Juanes & Nely Furtado - Tu fotografia 39. Lucie Silvas & Antonio Orozco - what you are made 40. Luis Fonsi & Cristina Aguilera - Si no te hubiera conocido 41. Luz Casal & Carlos Nuñez - Negra sombra 42. Despistados & Dani Martin - hasta que pase la tormenta 43. Coti & Nena Daconte - Perdoname 44. Antonio Orozco & Malu - Devuelveme la vida 45. Diego Martin & Raquel del Rosario - Dejame verte 46. Albert Hammond & Dani Martin - Entre mis recuerdos 47. Alejandro Fernandez & Amaia Montero - Me dedique a perderte 48. Alejandro fernandez & Gloria Stefan - En el jardin 49. Alejandro Sanz & Laura Pausini - Dime 50. Alejandro Sanz & Joaquin Sabina - Lola soledad 51. Ana Belen & Antonio Banderas - No se porque te quiero 52. Antonio Vega & Amaral - Como hablar 53. Axel & David Bustamante - Dos hombres y un destino 54. Belinda & Andy & Lucas - No entiendo 55. Carlos Baute & Marta Sanchez - Colgado en tus manos 56. Chavela Varga & Ana Belen - Amaneci en tus brazos 57. Malu & Jerry Ribera - Como te olvido 58. El Arrebato - Mirando pa' ti 59. Tina Tuner & Eros Ramazzoti - Cosas de la vida 60. Dani Martin & Amaia Montero - Puede ser 61. David Ascanio & Chenoa - No te extrañes 62. David Bisbal & David Civera - Rosas y espinas 63. David Bisbal & Espinoza Paz - 24 horas 64. David de maria & Chenoa - Que yo no quiero problemas 65. Beatriz Luengo & Pitingo - Dime 66. El Arrebato & Vanesa Martin - Durmiendo en tu ombligo 67. Enrique Iglesias & Juan Luis Guerra - Cuando me enamoro 68. Enrique Burbuny & Mercedez Ferrer - Fantasia 69. Manuel Carrasco & Malu - Que nadie 70. Melendi & La Hungara - Por eso te canto 71. Melocos & Natalia Jimenez - Cuando me vaya 72. Merche & Alex ubago - No se vivir sin ti 73. Miguel Bose & La Union - Manos vacias 74. Miguel Bose & Shakira- Si tu no vuelves 75. Miguel Rios & Manolo Garcia - Insurreccion 76. Natasha St Pierre & Miguel Bose - Encontraras 77. Neck & Laura Paussini - Tan solo tu 78. Nino Bravo & Sergio Dalma - Cartas amarillas 79. Pancho Cespedes & Soledad Jimenez- Nadie como tu 80. Pimpinela & Dyango - Mi amigo 81. David de maria & Chenoa - Que yo no quiero problemas 82. Raphael & Juanes - Volverte a ver 83. Raphael y Ana Torroja - Hijo de la luna 84. Ricky Martin & Natalia Jimenez - Lo mejor de mi vida eres tu 85. Ricky Martin & Chambao - Tu recuerdo 86. Rosana & Maria Dolores Pradera - El dia que se hizo tarde 87. Tamara & David Bustamante - Amores que van y vienen 88. Alejandro Sanz & Shakira -Te lo agradezco pero no 89. Thalia & Aventura - No,no,no 90. The Corrs y Alejandro Sanz - Una Noche 91. Tizziano Ferro-Amaia Montero - El regalo mas grande 92. Andrea Bocelli & Marta Sanchez - Vivo por ella DESCARGAR AQUI... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts