katikoko Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 VA: Festa Portuguesa Vol.2 (2011) VA: Festa Portuguesa Vol.2 (2011) Release: May, 2011 | Tracks: 36 (2CD) | Format: MP3 320 Kbps | Size: 293 MB Genre: Dance, Pop | Label: Vidisco Portugal CD 1: 01. Emanuel - O Ritmo Do Amor (Kuduro) 02. Chave D'ouro - Mae Da Crianca 03. Quim Barreiros - Mestre De Culinaria 04. Ruth Marlene - So A Estalada 05. Jose Malhoa - 24 Rosas 06. Bandalusa - Ela E Portuguesa (Maria Mulher) 07. Joana - A Tal Viuva 08. Toy - Chama O Antonio 09. Bombocas - Salta-Me A Tampa 10. Fernando Correia Marques - A Pulga E Eu 11. Mundo Novo - A Chibinha 12. Starlight - As Velhas Portuguesas 13. Ze do Pipo - Ze Do Pipo Enfermeiro 14. Minhotos Marotos - Encaixa A Torneira Na Pipa 15. Augusto Canario & Amigos - A Cuequinha Fio Dental 16. Sons Da Terra - Ti Anica Do Loule 17. Os Portugas - Todos Me Querem 18. Mario Gil - Caminhos De Portugal CD 2: 01. Quim Barreiros - O Sorveteiro (Chupa Teresa) 02. Ruth Marlene - Queres E Festa 03. Jose Malhoa - Eu Vou A Todas 04. Emanuel - Que Grande Bronca 05. Fernando Correia Marques - Nao Mexa, Nao Mexa 06. Joana - O Cacetete (Mulher Policia) 07. Jorge Ferreira - Marcha Do Mandriao (Trabalho Vai-Te Embora) 08. Bandalusa - Sao Joao E Bailarico 09. Chave D'ouro - Linda Lambreta 10. Rebeca - Nao Ha Crise 11. Jose Reza - Sou Portugues (Sou Portugues) 12. Luis Filipe Reis - Amor Numa Noite De Verao 13. Graciano Saga - Salero, Salero 14. Ana Malhoa - Sinto-Me Sexy 15. Nemanus - Miuda (Psst Psst) 16. Agata - Foi Locura (Hoje Vejo) 17. Broa De Mel - A Lenda De Um Grande Amor 18. Belito Campos - Fala-Me De Ti, Baby http://www.wupload.com/file/6810002 http://www.uploadstation.com/file/fpNRkZm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts