analfabetovirtual Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 a probar se ha dicho Link to comment Share on other sites More sharing options...
andresier Posted October 9, 2010 Report Share Posted October 9, 2010 Funciona, aunque no dura mucho la cuenta premium, te ganaste 3 bananas :banana: :banana: :banana: Link to comment Share on other sites More sharing options...
-jack krauser- Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 esta weaita es super util xD la unico malo que dura un dia nomas aunque la otra vez hice click en un banner y me duro una semana Link to comment Share on other sites More sharing options...
antebolt3 Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 bale compadre me dura 1 semanita Link to comment Share on other sites More sharing options...
luisurzua Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 Este post me encanta, siempre bajo wueas a 1.3mb xsegundo la wuea bkn, gracias Link to comment Share on other sites More sharing options...
el.polaco.gb.08 Posted October 30, 2010 Report Share Posted October 30, 2010 Vla compadreme gane una semana Link to comment Share on other sites More sharing options...
madinick Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Ayuda porfa, realice como se indica pero me sale "An account with Your IP address has already got a GOLD today". Alguna idea. gracias Link to comment Share on other sites More sharing options...
no_se Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Ayuda porfa, realice como se indica pero me sale "An account with Your IP address has already got a GOLD today". Alguna idea. gracias me sale lo mismo =/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geros Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 gold por un día, algo es algo, se agradece! Link to comment Share on other sites More sharing options...
luisurzua Posted November 2, 2010 Report Share Posted November 2, 2010 gold por un día, algo es algo, se agradece! Quizás porque el horario que ponen no es el correcto, hay horarios que no estan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts